Wherever They Go, I'm in Their Suitcase
Tracy puts her foot down with Bryan, but he can't stand up to his mom. Steph and Mike move closer to Liz, who has a lot of opinions on purchasing new decor. Kim explores a job opportunity that could move her to Texas. Emily demands commitment from Shekeb.