You Don't Deserve My Son
All hell breaks loose when Shekeb gives Emily a promise ring. Bryan and Tracy go on a double date with his mother. Matt realizes he needs to fly to Austin ASAP to salvage his relationship with Kim. Carolyn demands to move in with Theous and Tia.