Is She Coming Too?
Kim discovers how Kelly will act if she moves to Austin, and Carolyn doesn't want Tia joining her Vegas trip. Tracy is furious that Jayne is on her honeymoon, Emily and Laila square-off at the spa, and Liz's meeting with Steph's parents proves awkward.