Step Fright Up
John Henson commemorates the lost souls at Henson & Sons Carnival with flourless desserts. Then, the bakers craft new carnival attractions for the grand re-opening, where Carla Hall, Stephanie Boswell and Zac Young will name the Halloween Baking Champion!