Heads Will Roll
The bakers dig deep with buried alive trifles honoring the carnival's failed escape artist. Then, John Henson shares the carnival's shrunken head wind chimes to encourage the bakers to think big with pies for Carla Hall, Stephanie Boswell and Zac Young.