Sword Swallow Your Pride
The bakers make desserts designed to melt after hearing John Henson's torrid tale of the Human Ice Pop. Then, the bakers honor the sword swallower with a dessert that swallowed another dessert to impress judges Carla Hall, Stephanie Boswell and Zac Young.