Welcome to Henson & Sons Carnival
John Henson welcomes 12 bakers to the Henson & Sons Carnival, where they must layer a "tarot-misu" depicting the carnival's demise. Then, the bakers scare up a new mascot by designing creepy clown cakes for Carla Hall, Stephanie Boswell and Zac Young.