A Smashing Good Time
John Henson challenges the bakers to create torta della nonnas that honor the carnival's matriarch, the Tattooed Woman. Then, a smashed Strong Man inspires the bakers to smash their desserts in front of judges Carla Hall, Stephanie Boswell and Zac Young.