Ichigo finds a mysterious mask. Defying Yoruichi's orders, he goes to help Ganju and Hanatoro. Captains Kuchiki and Ukitake are surprised by Ichigo's Captain-like level of Spirit Energy. Rukia is upset with Ichigo for coming to Soul Society to save her.