Hanataro leads Ichigo and Ganju to the Repentance Cell where Rukia is imprisoned. Upon their arrival at the White Tower, Renji challenges Ichigo to a fight to the finish. Uryu and Orihime, separated from Ichigo, sense his rising Spiritual Pressure.