Chad fights Captain Kyouraka. Ichigo, still battling Captain Zaraki at the Senzaikyu, senses a loss of Chad's Spiritual Pressure and fears the worst. He grows angrier and more determined as his sense of responsibility for the rest of the Ryoka increases.