Oprah & Kerry Washington
Oprah, Emmy ödüllü oyuncu ve aktivist Kerry Washington'la yeni biyografisi hakkında konuşur. Kerry çocukluk travmaları, kendi bedenini kabullenmeye dair yaşadığı sorunlar, akıl sağlığı ve hayatını değiştiren bir aile sırrı hakkında konuşur.