OWN Celebrates the New Color Purple
Oprah Winfrey yaklaşan The Color Purple'ın perde arkasına geçiyor. Oprah orijinal hikayedeki rolünü anlatıyor ve yeni filmin Fantasia, Danielle Brooks, Taraji P. Henson, H.E.R., Colman Domingo ve Corey Hawkins gibi yıldızlarıyla konuşuyor.