OWN Spotlight: Viola Davis
Oprah, Viola Davis'le son filmi Ma Rainey: Blues'un Annesi hakkında konuşuyor. Davis, siyahi bir kadın olarak gücünü kullanmaya dair filmden öğrendiklerini anlatıyor ve merhum Chadwick Boseman'la son filminde çalışmasına dair görüşlerini paylaşıyor.