Batali: The Fall of a Superstar Chef
Birçok çalışanı kariyerlerini bitirebilecek ünlü bir şefle veya nüfuzlu bir mekân sahibiyle yüzleşmek yerine sessizce acı çekmeye veya işinden ayrılmaya mecbur eden restoran dünyasında gizli tutulan cinsel taciz vakalarına çarpıcı bir bakış.