Türkiye’deki dövüşçülerin başarı yolunda yaşadıkları olaylar, absürd anılar, farklı geçmişlerin yarattığı çatışmalar… Sporcuların bu yolda karşılaştıkları problemlerin sebepleri aynı mı? Unutma! Düştüğünde değil, kalkamadığında kaybedersin.