Ringin görkemi ne kadar gerçek? Arka planda dönen olaylar, yaşanan zorluklar ve yurt dışı maçlarındaki adaletsizlikler... Dövüşçüler, şartlara rağmen neden bu sporu bırakmak istemediklerini anlatıyor.