Kübra, konservatuardan arkadaşı Demet’in referansıyla ulusal kanalda yayınlanan bir dizi için deneme çekimine gider. Sette yaşanan küçük bir gerginlik sonrası eve dönüş yolunda Kübra, dizinin yapımcısı Cengiz ile tuhaf bir telefon konuşması yapar.