Kübra, Cihangir’deki yapım şirketine Arthouse bir film için deneme çekimine gider. Çeşitli aksiliklerle, yönetmenin sürekli müdahaleleri ile geçen çekim sonunda Kübra beklemediği bir soruyla karşılaşır.