Ercüment ve Memduh'un geçmişte yaşanan olaylarla bağlantılı tehditleri ve planları, Behzat’ı zor durumda bırakır. Zehra isimli bir kadının ölümü ve bu olayın çevresindeki belirsizlikler, cinayet büroyu daha derin bir komplo ağının içine çeker.