Behzat Ç., Ercüment Çözer'in çevresindeki karanlık bağlantılarla yüzleşirken, yeni cinayetler ve komplolarla uğraşır. Şükran adlı bir kadının ölümü ve olayın arkasındaki gizemli ilişkiler ağı Behzat'ın soruşturmasını derinleştirir.