Mutlu, müşterisinin arabasını çarptığını ajanstakilerden saklamaya çalışırken Tuncay, sonunda biten kredisi şerefine tüm ajansa pahalı hediyeler almıştır. Bir yandan da ajans ahalisi Çarli'nin öldüğünü Ece'ye kırmadan söylemeye çalışmaktadır.