Ajanstakiler hazır tarhana reklamı için Leyla teyze ve ekiple bir araya gelirler. Ancak ülkece ünlü olan o meşhur slogan, ton ton Leyla teyze ve Mutlu arasında gizli bir soğuk savaşın başlamasına sebep olur.