Steffi + Natasha
Comfort-loving Steffi is a Christian marrying a Sindhi, and she's determined that nothing will stop her from finding the perfect outfit. Natasha is a go-getter who proposed to her fiancé and is determined to enjoy her Parsi wedding process.