Ishita + Shaneli
When the conversation turns to modest necklines and traditional clothing, Ishita finds her Band, Bajaa, Bollywood dream wedding at risk. Then, NRI Shaneli wants an idyllic wedding with a mix of her American upbringing and Indian heritage.