Shivani + Mallika
COVID-19 ruined all of bride Shivani's plans, but being ever the dreamer, she's still out to find the perfect dress to wear to marry the man of her dreams. Meanwhile, wedding planner Malika knows exactly what she wants, down to every last detail.