Mallika + Divya
Born and raised Kashmiri, Mallika is looking for a regal and elegant outfit out of a Bollywood movie. Then, Divya is chasing her own unconventional tale of modernity-meets-tradition and needs the perfect silk saree to pair with her favorite sneakers.