Pencil, Bundt Pan, Baseball Bat
Learn how a Louisville Slugger baseball bat can be chiseled from a piece of wood in 37 seconds, how a Tennessee Red pencil is made by one of the last pencil makers in the country and how Minnesota's Bundt pan revolutionized baking.