Banjo, Tile, Baby Shoe
A manufacturer shows what it takes to make a banjo from raw wood in Southern California. Then, learn how dirt is transformed into hand-painted ceramic tiles in Northern California and how a Pennsylvania shoemaker from 1888 revolutionized baby shoes.