Rocking Chair, Roller Skates, Pitcher
Discover how rocking chairs are built to be therapeutic in North Carolina, how a family-owned company in Minnesota has made roller skates since 1945 and how a colorful pitcher and dishware line got its start during the Great Depression in West Virginia.