Dawn of the Monster Mako
Joe Romeiro and his wife, Lauren, search the teeming depths around the ancient islands of the Azores to capture a 14-foot giant mako on film.
A 14-foot giant mako shark is spotted in the waters of Portugal's Azores region. Underwater cinematographer Joe Romeiro and his wife, marine biologist Lauren, search the teeming depths around the ancient islands to capture the beast on film.