SW24: The Real Sharkano
Is an active underwater volcano the cause of aggressive shark behavior? Experts explore the Solomon Islands where sharks are worshipped like gods.
Shark advocate and Shark Week star Paul De Gelder is taking a small team to an ultra-remote island of shark-worshiping natives to see if their secret ways of swimming with deadly sharks could hold the secret to humans and sharks living together in peace.