Big Bots/Gooey Aliens/Misplaced in Space
Dee Dee tricks Dexter into building her a huge robot. Then, the alien life form Dexter found in a meteorite gets loose and inhabits the brains of Mom, Dad and Dee Dee. Finally, Dexter has somehow been put to work on an alien planet.