Dad Is Disturbed/Framed/That's Using Your Head
Dad tries to watch a golf tournament on television. Then, when Dexter's glasses break, he is forced to get new ones and starts a fashion trend. Finally, Dexter meets up with a man trying to pick up radio signals through a handmade hat.