SDRAWKCAB/The Continuum of Cartoon Fools/Sun, Surf and Science
Dexter develops a reverse belt. Then, Dee Dee's constant laboratory interruptions cause Dexter to seal off every entrance she uses. Finally, Mandark enters a surfing contest hoping to beat Dee Dee's boyfriend and win her heart.