Dyno-might/Lab-retto
Dexter is called upon by the Blue Falcon to create a new version of Dynomutt. Dexter's new invention is a super high-tech avenger who goes berserk. Then, an operatic version of Dexter's origins leading up to the creation of his laboratory.