Rukia encounters Ninth Espada Aaroniero Arruruerie, who reveals himself to be Kaien Shiba, the former lieutenant who's supposed to be dead. Kaien explains that due to the Hollow that took control of him right before he died, he was reborn in Hueco Mundo.