Ichigo visits Shinji Hirako at the Visoreds' hideout to find out how to control his inner Hollow. He fights Shinji but Hiyori Sarugaki interrupts the battle. Ichigo fights Hiyori, who's prepared to do everything she can to force him to release his Hollow.