Dordoni tries to win the battle but is defeated by a Hollowfied Ichigo. As Ichigo and Nel continue on their way to Las Noches, the Exequias, Hueco Mundo's execution squad, arrive. Meanwhile, Uryu and Chad fight fierce battles with triple-digit Arrancars.