Isshin Kurosaki shows up in his Soul Reaper form and defeats Grand Fisher. Isshin and Kisuke Urahara discuss the fact that Sosuke Aizen has made contact with Hollows and is attempting to create a form of Hollows with Soul Reaper powers called Arrancars.