Scare Happy Slappy; Witch One; MacBeth
Slappy and Skippy Squirrel go trick-or-treating at the homes of Slappy's former cartoon foes. Rita is accused of being a witch in Salem, Massachusetts. The wacky Warners perform in a scene from William Shakespeare's famous play, "Macbeth."