Scooby-Doo and the Alien Invaders
The Mystery Machine breaks down after it is forced off the road by what appears to be a UFO, and Scooby and Shaggy are abducted by aliens.
The Mystery Machine breaks down after it is forced off the road by what appears to be a UFO. Locals confirm the sighting telling the gang about a project searching for extraterrestrial intelligence. Scooby and Shaggy are abducted by aliens.