Can’t Buy A Thrill; Hollywoodchuck
In "Can't Buy A Thrill," Flavio and Marita decide to seek thrilling adventures, much to the horror of Gina Embryo. Then, a naive Kansas woodchuck who desires to become a "Hollywoodchuck" travels to Hollywood to seek fame and fortune.