Ragamuffins; Woodstock Slappy
In "Ragamuffins," a black-and-white, 1930s-style cartoon, the Warners go to work, and create havoc, at a bakery. Then, Slappy and Skippy Squirrel attend the landmark rock concert of 1969 in "Woodstock Slappy."