Into the Red
Co-captains Jake and Johnathan try to form an alliance with rival Keith Colburn. Junior risks crossing into Russian waters for golden crab and Josh bets it all on a gut feeling. Later, Wild Bill turns to his last resort and seeks work in Russia.