Gut Instinct
As an injury knocks Sig out of his wheelhouse, Mandy takes the helm to face a disgruntled Northwestern crew. On the Wizard, damaged hydraulics and an umbilical hernia deal Keith a double gut punch. Josh and Casey suffer tragedy on the Cornelia Marie.