A Problem Like Maria
As the super snow-moon storm peaks, the Cornelia Marie's deck becomes a gauntlet for Josh and Casey's greenest greenhorn. Ice fog overtakes the fleet as Monte scrambles to stay afloat, Harley loses an engine and Junior fights a sea-flea infestation.