Harm's Way
Facing a 500-mile wide Siberian storm, Josh takes a big risk to keep the Cornelia Marie crew safe. Junior loses control of his rudders putting his boat at the mercy of heavy seas. Jake's greenhorn problems get a lot worse when one clogs the toilet.