Dr. Kathleen Brady je profesorica psihiatrije ter strokovnjakinja za zasvojenost in hkratnih duševnih bolezni. Govori o osnovnih boleznih, kot so tesnoba, depresija ali travma, ki lahko vodijo v zasvojenost ali ponovitev zasvojenosti.