Direktorica državnega inštituta za zlorabo drog, dr. Nora Volkov, govori o problemih, s katerimi se ukvarjajo: zasvojenost kot možganska bolezen, stigma, povezana z zasvojenostjo, mladostniški odvisniki in ponovna odvisnost.